Thursday 9 January 2014

Benarkah ini makanan paling sedap ketika kita kecil dahulu??


Macam mana sedap pun makanan di restoran mahal-mahal ataupun lauk pauk yang ibu masak, dekat hati 
aku cuma satu makanan yang paling sedap ramai rakan yang mengiyakan apa yang kukatakan ini.
Paling membahagiakan. 

NASI PUTIH TELUR MATA
tambah Kicap 

Ntahlah, bukan perlu letak apa-apa rempah pun. 
Tapi kalau makan panas-panas aku boleh makan sampai 2 pinggan . Begitu sekali penangan nasi putih telur 
mata ini. Kalau kat Chicken Rice Shop nasi sepinggan cinonet dia tu belum tentu aku habiskan. :( .
Mahal pulak tuh. 

Aku rasa hidup kita ini macam ini lah jugak.
Macam mana kau gilakan orang lain pun yang nampak lebih cantik.
Kau tetap akan patah balik dengan orang yang ada time kau susah.

Umpama nasi telur mata,
Bila kau miskin gaji belom masuk baru kau cari dia. 
macam aku haa..haa..

No comments:

Post a Comment