Tuesday 31 December 2013

SELAMAT TAHUN BARU BUAT SEMUA SAHABAT DAN PELANGGAN.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Tahun 2013 akan berakhir kurang 12 jam dari sekarang. Kami di ZUL&ZIE TEXTILE ingin memohon ampun dan maaf sekiranya ada perkara membuatkan ramai pelanggan atau rakan tidak selesa dengan kami.

InsyaAllah 2014 akan menjanjikan pelbagai lagi PRODUK DAN POSTING yang lebih baik dan menarik untuk pelanggan dan pembaca setia kami. Insyaalah kurang sebulan dari sekarang cawangan kedua kami akan dibuka secara rasmi. ZUL&ZIE TEXTILE MEGASTORE akan beroperasi di TAMAN DESARU UTAMA BANDAR PENAWAR Malah kami juga akan mempelbagaikan lebih banyak produk dan design2 baru memandangkan kedai baru kami lebih besar dan luas dan pastinya pelangan akan merasa lebih berpuas hati dan selesa kali ini. Kami sangat menghargai sokongan para pelanggan semua sama ada diluar sana ataupun dialam maya ini. kerana kalian semua lah kami mampu berdiri sama tinggi duduk sama rendah dengan peniaga peniaga lain walaupun dalam masa singkat. 

Terima kasih kerana menyokong kami sejak january 2013 yang lalu walaupun pada mulanya kami hanya beroperasi hanya didalam alam maya dan mula aktif secara serius ketika awal ramadhan lepas. Alhamdulillah semoga kita terus menjalinkan ukhwah sesama kita.
Aku buka hatiku 
Aku keluarkan senyumku 
Tanpa sedikitpun ragu
Untukmu duhai sahabatku 
Selamat Tahun Baru ! 

No comments:

Post a Comment